Direct naar de inhoud.

Winkeliers Centrum Stadskanaal overhandigen marketingstrategie aan burgemeester Galama

  • door:
  • op:
Centrum Stadskanaal (f: B. J. Brinkman / RTVS)
Centrum Stadskanaal (f: B. J. Brinkman / RTVS)

STADSKANAAL – Vanuit de behoefte om structureel en gezamenlijk promotie te maken voor het centrum van Stadskanaal, hebben de winkeliers onlangs een marketingstrategie laten ontwikkelen. Deze marketingstrategie wordt aanstaande donderdag 27 juni overhandigd aan Burgemeester Galama. De strategie is ontwikkeld met hulp van Mezzage Marketing & Communication, het bureau van marketingdeskundige Harm-Jan Riksen. Samen met de winkeliers ging hij op zoek naar de sterke en zwakke punten van het centrum en de behoefte van de consument. Een stuurgroep, bestaande uit een brede vertegenwoordiging van de lokale samenleving, bewaakte de grote lijnen en de kwaliteit van het proces.

De leden van de stuurgroep zijn: Anne Marchien Venekamp (Voorzitter, winkel), Jan Bleker (winkel), Hilda Santing (winkel), Froukje Sloot-­‐Mulder (winkel), Jans Elslo (horeca), Gerard Jansen (markt), Martin van der Leest (bedrijven), Edwin Postma (sport, toerisme), Jeroen van Broekhoven (uitgaansleven), Jenny Brockötter-Modderman (adviserend namens de gemeente) en Harm-Jan Riksen (marketingdeskundige).

Er zijn diverse inspraakavonden georganiseerd waar tientallen ondernemers aanwezig waren en hun mening konden geven. Verschillende werkgroepen gingen vervolgens aan de gang met de belangrijkste ideeën. Deze uitkomsten zijn allemaal verwerkt in de strategie die donderdagmorgen om 10.00 uur  zal worden aangeboden door de centrum Winkeliers op het gemeentehuis.



-advertenties-

NIJM Webdesign Stadskanaal