Direct naar de inhoud.

Jumbo Froukje Sloot aan de Beneluxlaan vanaf woensdag 13 november geopend

  • door:
  • op:

Jumbo_Stadskanaal_BeneluxpleinSTADSKANAAL – Feest in Stadskanaal tijdens de opening van de nieuwe Jumbo winkel aan de Beneluxlaan. Vanaf woensdag 13 november kunnen inwoners hier terecht voor al hun dagelijkse boodschappen. Jumbo nodigt iedereen van harte uit voor de feestelijke opening van de winkel in Stadskanaal om 09.00 uur. De eerste 300 klanten krijgen gratis een mooie bos bloemen mee naar huis en alle klanten die voor een bedrag vanaf 25 euro boodschappen doen worden getrakteerd op een ambachtelijk appeltaartje. Deze actie loopt tot en met zaterdag 16 november.

Opening

Ondernemer Froukje Sloot nodigt iedereen uit om een kijkje te komen nemen in de nieuwe winkel: “Het wordt een prachtige winkel waar de unieke Jumbo formule optimaal tot zijn recht komt. Jumbo staat voor de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. Dit combineren we met een aantal sterke elementen uit de C1000 formule. Zoals de focus op lokale producten en het assortiment uit eigen slagerij.”

De voormalige C1000 winkel ondergaat momenteel een complete metamorfose. De winkel wordt met 300 vierkante meter uitgebreid en telt straks ruim 1.800 m² vloeroppervlak. De winkel heeft bredere gangpaden gekregen en beschikt onder andere over een eigen slijterij, een servicebalie met PostNL agentschap en een koffiehoek. Bij de eigen ambachtelijke slagerij kunnen klanten terecht voor grillproducten. De trots van de winkel is het versplein met een grote variatie aan dagverse producten als groenten, fruit, vleeswaren, brood, kazen en vers geperste sinaasappelsap.

Zelfscan

In de nieuwe winkel in Stadskanaal kunnen klanten straks gebruik maken van het unieke zelfscansysteem van Jumbo. De boodschappen worden door de klant zelf gescand en direct in krat of tas geplaatst. Daarnaast geeft de zelfscan tussentijds inzage in de kosten van de boodschappen. Bij de speciale zelfscan kassa kan men bij een caissière in één handomdraai afrekenen. “Zo blijft het persoonlijke contact, dat we bij Jumbo zo belangrijk vinden, behouden”, legt Froukje Sloot uit.

7 Zekerheden

Colette Cloosterman-van Eerd, directeur Formule en Innovatie van Jumbo Supermarkten, is trots op de winkel: “Dit is alweer de 378e Jumbo in Nederland. Ook in deze winkel staat de klant centraal. Dit kunnen we alleen waarmaken met de hulp en inzet van onze medewerkers. Zij volgen dan ook allemaal een training in de 7 Zekerheden van Jumbo. Dit zijn garanties waarmee wij onze unieke beloften aan de klant iedere dag nakomen. Zo is vers bij ons echt vers. Vindt de klant toch een product met de houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen, dan geven we het artikel gratis mee.”

Jumbo Supermarkten

Jumbo telt momenteel ruim 350 winkels. Door de klant altijd centraal te zetten, is het familiebedrijf één van de meest gewaardeerde supermarktketens van Nederland. Door de overname van Super de Boer in 2009 en van C1000 in 2012 is Jumbo uitgegroeid tot het tweede supermarktbedrijf van Nederland.



-advertenties-

NIJM Webdesign Stadskanaal