STADSKANAAL – Aan de Beneluxlaan in Stadskanaal is afgelopen weekend een spandoek ontvreemd. Het Spandoek waarop de ondernemers van de Beneluxlaan iedereen fijne feestdagen toewenst is door onbekende oorzaak spoorloos verdwenen.
Heeft u hierover informatie of weet u waar het spandoek is kunt u dat melden bij een van de ondernemers van de Beneluxlaan.













Wanneer gaat kiosk Poggestee in Stadskanaal weer open? ‘Bel iedere maand hoe het staat’
Na de oorlog konden de Poolse bevrijders niet terug naar huis: ‘Dat heeft veel pijn gedaan’
Snackbar Charlie keert na brand terug in een snackkar: ‘Op de eerste dag al gelijk druk’
Inwoners bezorgd over intimidatie en overlast in Julianapark: ‘Moet meer verlichting komen’
Stadskanaal in beeld voor landelijke Sinterklaasintocht 2027: ‘Is toch fantastisch’
Vliegveld Vledderveen vanwege de NAVO-top gesloten én beveiligd: ‘Voorkomen beter dan genezen’
Bridgeclub Stadskanaal viert 75-jarig jubileum: ‘Een investering in je oude dag’
Speaker Harm Noor wordt bij afscheid ‘wat nat achter de bril’