
NIEUW-BUINEN – De regioderby die morgen gespeeld zou gaan worden tussen voetbalclubs VV Nieuw-Buinen en SC Stadskanaal gaat niet door. Dat komt doordat er een mogelijke coronabesmettingen binnen het team van Nieuw-Buinen geconstateerd is. Dat betekent ook dat sportpark Buunerdrome 10 dagen op slot gaat en trainingen en overige wedstrijden ook niet door zullen gaan. Niet alleen een speler van het eerste elftal is mogelijk besmet, maar ook een jeugdspeler heeft zich laten testen op het virus. Na overleg met de GGD en de KNVB heeft de club besloten om het sportpark tijdelijk te sluiten.
Van een derbysfeer zou dit jaar geen sprake zijn. Vanwege de coronamaatregelen mochten er geen bezoekers aanwezig zijn.













Nieuw bestuur mag SETA weer laten (her)leven: ‘Samen de club in de benen houden’
SJS boekt een cruciale zege
Freddie Pranger Memorial nu al volgeboekt
Merendeel Groningers voldoet niet aan beweegrichtlijn, sterkste afname in Stadskanaal
Beachpark Stadskanaal officieel geopend: ‘De samenwerking is uniek’
Klap tot Klaploop annuleert jeugdlopen vanwege missen van sponsoren
Nelli Cooman keert Stadskanaal niet de rug toe: ‘We komen met een nieuw toernooi’