
STADSKANAAL – Op de kruising aan de Europalaan zijn woensdagmiddag twee auto’s met elkaar in botsing gekomen. Een personenauto wilde vanaf de Belgiëlaan oversteken en kwam daarbij in botsing met een andere auto die op de Europalaan reed.
Met name de overstekende auto liep aanzienlijke schade op, door de klap kwam de gehele voorbumper los.
Hulpdiensten waren snel ter plaatse. Inzittenden zijn gecontroleerd door ambulancepersoneel, niemand hoefde mee naar het ziekenhuis.












