Feestje voor jubilerende brandweer Borger
23 september 2016BORGER – Veel belangstelling gisterenavond voor jubilerende brandweer Borger. De brandweer- en ambulancepost in Borger vierde gisteren haar 10-jarig jubileum. De brandweerpost Borger van de gemeente Borger-Odoorn en UMCG Ambulancezorg maken sinds juni 2006 gebruik van gezamenlijke onderkomens op de locatie aan de Poolse Bevrijderslaan in Borger. Tijdens de open avond konden belangstellenden een kijkje nemen in de kazerne en genieten van enkele demonstraties.












