Ziggo kabelontvanger [F: Ziggo.nl ]STADSKANAAL – De RTV1 redactie heeft verschillende klachten over een Ziggo storing in Stadskanaal gekregen. Er komen vooral klachten uit de Vogelwijk. Sinds maandag 31 mei is de provider bezig met werkzaamheden. Daardoor kan er geen gebruik gemaakt worden van de diensten die Ziggo levert. Vrijdag 4 juni zijn de werkzaamheden klaar en rond 15 uur moet de storing opgelost zijn.
3 reacties op “Ziggo storing Stadskanaal duurt tot vrijdag”
Bij Ziggo is het de laatste tijd een grote puinhoop. CL Module (kaartje in de tv voor ontvangst) veranderen ze zo maar de frequentie (geval 1 Geval 2 (modem die wegvalt geen bellen/internet, nieuwe modem geïnstalleerd door monteur) Geval 3 omgeving Frankrijklaan ggo(bellen en internet valt voortdurend weg, al weken, soms geen signaal)…bellen met de klantenservice…sturen ze een nieuwe modem…..waarvoor een monteur afspraak gemaakt worden. De laatste 3 weken zo’n 20x contact gehad met de klantenservice. (een paar voorbeelden de verbinding wordt ineens verbroken, valt stil, je wordt doorverbonden naar een gesloten afdeling, iets wordt vergeten te activeren (CL module, waardoor je maar 3 zenders 1.2.3) je krijgt een medewerkster aan de lijn die nergens iets van af weet, je probeert een bestelling te annuleren, (heel erg vroegtijdig, dezelfde dag) is het al opgestuurd. Maar intussen de tarieven van de abonnement voor internet en bellen wel verhogen (2 euro en 1,5 euro) Maar wel een bedroevende service, en een pakket waarvan formule 1 volgend jaar geen deel meer van uitmaakt. Inmiddels kan er wel weer gebeld worden en is er weer internet…..en de klantenservicemedewerker weet van niets.
Ben een beetje boos, geen mededeling gehad dat er werkzaamheden zouden zijn. Er zijn klanten die in 1 pakket alles hebben van Ziggo en nu 4 dagen niet kunnen thuis werken, en geen mails kunnen ontvangen. niet bellen met dr. post (SEH)of andere calamiteiten enz, enz .
Bij Ziggo is het de laatste tijd een grote puinhoop. CL Module (kaartje in de tv voor ontvangst) veranderen ze zo maar de frequentie (geval 1 Geval 2 (modem die wegvalt geen bellen/internet, nieuwe modem geïnstalleerd door monteur) Geval 3 omgeving Frankrijklaan ggo(bellen en internet valt voortdurend weg, al weken, soms geen signaal)…bellen met de klantenservice…sturen ze een nieuwe modem…..waarvoor een monteur afspraak gemaakt worden. De laatste 3 weken zo’n 20x contact gehad met de klantenservice. (een paar voorbeelden de verbinding wordt ineens verbroken, valt stil, je wordt doorverbonden naar een gesloten afdeling, iets wordt vergeten te activeren (CL module, waardoor je maar 3 zenders 1.2.3) je krijgt een medewerkster aan de lijn die nergens iets van af weet, je probeert een bestelling te annuleren, (heel erg vroegtijdig, dezelfde dag) is het al opgestuurd. Maar intussen de tarieven van de abonnement voor internet en bellen wel verhogen (2 euro en 1,5 euro) Maar wel een bedroevende service, en een pakket waarvan formule 1 volgend jaar geen deel meer van uitmaakt. Inmiddels kan er wel weer gebeld worden en is er weer internet…..en de klantenservicemedewerker weet van niets.
Ben een beetje boos, geen mededeling gehad dat er werkzaamheden zouden zijn. Er zijn klanten die in 1 pakket alles hebben van Ziggo en nu 4 dagen niet kunnen thuis werken, en geen mails kunnen ontvangen. niet bellen met dr. post (SEH)of andere calamiteiten enz, enz .
Heb na 3 dagen nog steeds niets geen tv. Staat iets over de kabel… nu nog meer mensen hier last van?