
Hoop op terugkeer SIVO-festival: sporthal De Koel in Borger in beeld als nieuwe locatie
3 juni 2026BORGER – Na twee jaar vol onzekerheid is er weer een beetje hoop voor het SIVO-festival in Borger. Het internationale dans- en cultuurfestival ging in 2024 en 2025 niet door en ook deze zomer blijft het stil. Toch werkt de organisatie achter de schermen aan een mogelijke terugkeer in 2027. En de ogen zijn daarbij gericht op sporthal De Koel.
“Het korte antwoord is dat we het dit jaar niet gaan houden”, zegt SIVO-voorzitter Sjoerd Looijenga bij RTV Drenthe. “Maar we blijven wel in de stemming. Er zit beweging in en we gaan ervoor.”





















