
Jochem Pennekamp voorgedragen als kandidaat-wethouder in Borger-Odoorn: ‘Ik sta te popelen’
2 juni 2026BORGER-ODOORN – Gemeentebelangen Borger-Odoorn, PRO Borger-Odoorn en CDA Borger-Odoorn hebben besloten om Jochem Pennekamp voor te dragen als de vierde onafhankelijke wethouder. Hiermee is een belangrijke stap gezet richting een nieuw college. Pennekamp is samen met John Goeree (Gemeentebelangen), Henk Zwiep (PRO) en Ankie van Tongeren (CDA) de kandidaat-wethouder.





















