
STADSKANAAL – Het bestuur van voetbalvereniging SPW moet zijn verontschuldigingen aanbieden aan de omwonenden van het sportcomplex aan de Berkenstraat. Dat staat in een schrijven van burgemeester Baukje Galama aan het bestuur van de voetbalclub.
Op 4 mei, voor en tijdens de dodenherdenking, vierde de voetvalclub een periodekampioenschap op uitbundige wijze. Te uitbundig en daarom vonden buurtbewoners het ongepast op 4 mei. Tijdens de raadsvergadering werden de klachten van de omwonenden door D66 Stadskanaal geventileerd. Burgemeester Galama noemt het feestje in de brief aan het bestuur ongepast. [ bron: Dvhn ]













Na de oorlog konden de Poolse bevrijders niet terug naar huis: ‘Dat heeft veel pijn gedaan’
Jan-Willem van de Kolk schrijft verhaal over verborgen leed van verzetsvrouw uit Nieuw Buinen
Na 77 jaar ziet Henk Volders uit Stadskanaal familie van gesneuvelde Duitse oorlogsvriend
Hoe verliep de bevrijding van onze regio? ‘Het was een vreemde situatie in die dagen’
Onderduikershol bij Valthe is na renovatie heropend
Buunermondse verzetsheld betrokken bij grootste overval allertijden: ‘Douwe was voor de duvel niet bang’
Lijsttrekkers PvdA en D66 zijn buren in Stadskanaal: ‘De oprit als politieke arena’
Tieners in de politiek: ‘Het begon voor mij met een vakantie in Frankrijk’