STADSKANAAL – Hij is inmiddels een vaste waarde in de gemeenteraad in Stadskanaal, maar vanaf 2014 zal Mark Kanter niet meer onderdeel zijn van deze raad. Na 16 jaar raadslid te zijn geweest vindt Kanter het genoeg geweest. “Voor mij zou dit de vijfde termijn zijn. Een politieke partij moet zich kunnen vernieuwen. Dit is één van de redenen waarom ik me niet verkiesbaar heb gesteld”
Momenteel is Mark Kanter fractievoorzitter van de PvdA fractie.Hij draagt per direct zijn fractievoorzitterschap over aan raadslid Francis Boen. Maar dat neemt niet weg dat hij zich de komende maanden nog volledig zal inzetten voor de gemeente Stadskanaal en de PvdA fractie: “Maar ik ga ik geen prominente rol meer innemen bij de komende verkiezingen. Of ik in de toekomst na de gemeenteraadsverkiezingen terugkeer in de politiek? Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Eerst ga ik afstand nemen en genieten van de vrije avonden”.













Wanneer gaat kiosk Poggestee in Stadskanaal weer open? ‘Bel iedere maand hoe het staat’
Na de oorlog konden de Poolse bevrijders niet terug naar huis: ‘Dat heeft veel pijn gedaan’
Snackbar Charlie keert na brand terug in een snackkar: ‘Op de eerste dag al gelijk druk’
Inwoners bezorgd over intimidatie en overlast in Julianapark: ‘Moet meer verlichting komen’
Stadskanaal in beeld voor landelijke Sinterklaasintocht 2027: ‘Is toch fantastisch’
Vliegveld Vledderveen vanwege de NAVO-top gesloten én beveiligd: ‘Voorkomen beter dan genezen’
Bridgeclub Stadskanaal viert 75-jarig jubileum: ‘Een investering in je oude dag’
Speaker Harm Noor wordt bij afscheid ‘wat nat achter de bril’