
STADSKANAAL/A’DAM – Naar schatting hebben zo’n 5000 mensen afgelopen zaterdagmiddag zich verzameld op het Beursplein voor een protest tegen de kabinetsbezuinigingen. Onder hen was er een grote bus vol met SP’ers, FNV’ers uit de Kanaalstreek
De manifestatie ‘Basta! Nu de ommezwaai’ was georganiseerd door de SP in samenwerking met vakbonden, migrantenorganisaties en politieke partijen als GroenLinks en 50+. De demonstranten zijn naar het beeld van de Dokwerker op Jonas Daniël Meijerplein getrokken waar ze werden toegesproken door SP-leider Emil Roemer, Henk Krol van 50+ en Ruud Kuin van Abvakabo FNV.













Voormalig Knoalster raadslid Nanno Lesman overleden
Regenboogpad in Stadskanaal officieel geopend: ‘Prachtig, maar jammer dat het nodig is’
Fakkeloptocht tegen coronamaatregelen in Stadskanaal
Deze week in podcast Verkiezingen in de Veenkoloniën: eerste uitzending uit Borger-Odoorn
Wat betekent het nieuwe regeerakkoord voor onze regio?
Hilko demonstreert vreedzaam tegen de coronamaatregelen, ‘van andermans spullen blijf je gewoon af.’
Moeder en dochter samen op de kieslijst voor de gemeenteraad
SP Stadskanaal kiest Machteld Luijken als nieuwe lijsttrekker