Direct naar de inhoud.

Opzet Klant Contact Centrum door gemeente blijkt succes

  • door:
  • op:

Gemeentehuis Stadskanaal (F: RTV1)
STADSKANAAL – Inwoners in de gemeente Stadskanaal geven het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente een zeer goede beoordeling. Zij geven het KCC gemiddeld een acht. Bezoekers vulden in november 2016 een vragenlijst in over de werkwijze en de kwaliteit van de dienstverlening.

De gemeente hield in 2014 een vergelijkbaar onderzoek. Dat onderzoek vond plaats vlak voor de opening van het KCC. De gemeente heeft in 2016 een tweede meting uitgevoerd, om te onderzoeken of de nieuwe werkwijze met een KCC invloed had op de kwaliteit van de dienstverlening. Dat blijkt zo te zijn.

De beoordeling was in 2014 al ruim voldoende. De score van 2016 is, zeker op een aantal punten, nog hoger. Het gaat dan om zaken als de mate waarin de medewerker zich verantwoordelijk toonde de vraag te beantwoorden of het probleem op te lossen, de mate waarin de medewerker oplossingen aandroeg en de wijze waarop de medewerker de gemeente vertegenwoordigde.



-advertenties-

NIJM Webdesign Stadskanaal