
DROUWEN – De Robbin’s Drive Thru gaat dit jaar voor de tweede keer open. Tijdens de persconferentie van vorige week werd bekend dat de horeca haar deuren weer moest sluiten en dus greep eigenaar Jan Gerben Dijk terug op zijn succesvolle idee die plaatsvond in het voorjaar. De eigenaar probeert de Robin Hood beleving ‘zo goed als het kan’ ook in deze drive thru terug te komen. Omdat het de tweede keer is dat het restaurant zo’n bijzondere afhaalrit opzet, weet de eigenaar ook wat wel werkt en wat niet. De extra sfeer zit hem dit keer in een grote schaapskooi en kerstbomen in de drive thru.
Aanpassingen
Er zijn wel een paar aanpassingen gemaakt. Zo is de entree nog steeds richting de kant van Gasselte. De vorige keer reden de bezoekers rechtstreeks de tent in. Deze keer rijden de bezoekers eerst langs de tent, waardoor opstoppingen worden voorkomen.
RTV1 is langs deze bijzondere drive thru gereden en heeft een verslag gemaakt.













Modelautobeurs in Valthermond: ‘Het is gewoon verslavend!’
Opening Trails of Hope in Borger: ‘Veel mensen weten niet dat Borger door de Polen is bevrijd’
Inwoners Borger denken mee over toerismebeleid: ‘Sneller in Stadskanaal dan dat je hier parkeerplek vindt’
Dynamictennis: snel, uitdagend en geliefd in Borger-Odoorn
Tot hoofdpijn leidend orgel in Odoorn wordt na 126 jaar eindelijk aangepakt
Buitenzwembaden kampen met tekort aan toezichthouders en zwemonderwijzers: ‘Het is huilen met de pet op’
Oscar Bolsenbroek start met nieuw radioprogramma bij RTV1
Waar een klein dorp groot in is: In Drouwenerveen doet het halve dorp mee aan de pubquiz